Nyt täällä kirjottelee Lissu! Eli kaikki meidän koulusta varmaan tietää et oon yhessä Petskun kaa! Niin sit olin mun kaverin oton kaa eilen yhes kahvilas kahestaan odoteltiin muita. Sit juteltiin siin niitä näitä ja yhtäkkiä se alkoi suudella mua ja lääppii!! sit tietysti olin silleen et mikä sua nyt vaivaa ja tälläin ja sit tietysti Otto kerto Petskulle mitä oli tapahtunut. Seuraavana päivänä kouluun mentäessä Petsku halusi jutella ja sit mentiin juttelemaan se sano näillä sanoilla: oot parasta mitä mulla on en haluis menettää sua, mut ei sehaittaa jos haluut olla Oton kanssa no mähän olin sit sillai, että haluun olla sun kaa enkä kenenkään Oton. Niin se Otto oli sanonut, että mä olisin alkanut lääppiä!!!! Nyt ollaan vähän niinkun rridoissa, mut haluun olla Petskun kaa rakastan sitä ihan vitusti:))

 

T: Lissu<3